top of page

Information and Updates

Openbaar·7 leden

IT-training kiezen voor Agile en DevOps teams

Hoi allemaal. Ik werk nu al een tijdje in een IT-team waar steeds meer Agile en DevOps-werkwijzen worden gebruikt, maar ik merk dat niet iedereen dezelfde basis heeft. Zelf loop ik vooral vast bij termen, frameworks en de manier waarop alles samenhangt. Ik heb het gevoel dat losse uitleg of korte artikelen niet genoeg zijn om echt overzicht te krijgen. Daarom ben ik aan het kijken naar gestructureerde trainingen, maar het aanbod is behoorlijk groot. Ik vraag me af waar je opleidingen vindt die meerdere richtingen combineren, zoals Agile, IT-servicemanagement en nieuwe technologieën. Heeft iemand ervaring met een platform waar dit logisch en overzichtelijk wordt aangeboden?

6 weergaven
Steven Lon
Steven Lon
4 uur geleden

Hey, dat herken ik wel. Ik zat in een vergelijkbare situatie en zocht ook naar trainingen die niet alleen één onderwerp behandelen. Wat mij hielp, was een platform waar cursussen per thema zijn ingedeeld, zoals Agile, IT-servicemanagement, DevOps en zelfs kunstmatige intelligentie. Daar kun je kiezen tussen verschillende leeropties, bijvoorbeeld online of klassikaal, afhankelijk van wat beter past. Ik vond het prettig dat er ook duidelijke informatie stond over certificeringen en leertrajecten. Zelf heb ik via https://www.advisedskills.com/nl/ beter inzicht gekregen in hoe al die IT-disciplines met elkaar verbonden zijn. Het voelde meer als een logisch leerpad dan losse kennisstukken.

• Facebook
  • LinkedIn

©2023 door Caroline Janssen

Powered and secured by Wix

bottom of page